joi, 14 februarie 2013

" VODAFONE EXPERIENCE STORE " - THE ROMANIAN VODAFONE FLAGSHIP MADE BY TRANS FORM

Pornind de la un motiv al patratelor multicolore, cei de la Trans Form au realizat un "concept store" pentru Vodafone, imbinand in mod armonios imaginea brandului cu ultimele tehnologii de pe piata.
Se numeste “Vodafone Experience Store” si, asa cum sugereaza si denumirea, este un magazin destinat experimentarii noilor tehnologii si produse din domeniul telefonieie mobile. Un spatiu in care clientul patrunde intr-un ambient placut si intim avand la dispozitie o gama larga de telefoane mobile, tablete, laptopuri, servicii de internet si alte accesorii pe care le poate testa si analiza singur, fara a fi intrerupt de intrebari iritante de genul “ cu ce va pot ajuta ? “.
Interactiunea cu consultantii de vanzari este mai degraba una prietenoasa, calda, acestia fiind tineri bine pregatiti si care stiu sa intervina doar cand le soliciti ajutorul. Discutiile se poarta degajat intr-un fotoliu confortabil, asistate de o tableta cu informatii utile.

Ambientul creat este unul familiar poate si datorita luminii nu foarte puternice din magazin. Luminozitatea redusa din interior, intareste idea de explorare a magazinului si descoperirea standurilor cu produse. Pattern-ul patratelor multicolore ce se regaseste atat pe peretii placati cu HPL cat si pe mocheta, dinamizeaza atmosfera si alaturi de proiectiile si muzica ambientala din magazin, te transpun intr-un mediu high-tech al serviciilor de telefonie mobila .

Diminiuarea intensitatii luminii ambientale a fost voit realizata pentru a nu interfera cu proiectiile de pe pereti. Anumite elemente cheie, precum punctele de informare, casa de marcat si cateva zone de expunere ale produselor au fost accentuate prin folosirea spoturilor halogen. Punctul de atractie il reprezinta lumina ambientala oferita de lustrele gigant in forma de sfera.

Modul de afisare al produselor nu este neaprat inedit, dar este foarte bine gandit pentru acest spatiu. Parcurgand intregul magazin, nu veti rata standurile cu produse, acestea fiind singurele zone intens luminate din intregul magazin. Telefoanele expuse pe aceste cuburi albe (2-4 produse/ cub) si luminate perpendicular de un fascicol alb/ rece, vor parea mult mai contrastante si mai “apetisante” clientilor.
Display-ul folosit iti permite testarea produselor fara a fi deranjat de catre alti clienti aflati la acelasi stand.

Un layout aerisit de tip racetrak - free flow si corpuri de mobilier pozitonate la distante considerabile, pentru a nu afecta fluxul de clienti din magazin. Parcurgerea spatiului este usor previzibila si nu necesita un efort suplimentar. Vei gasi cu usurinta zona de relaxare datorita canapelelor multicolore (concepute de Trans Form) vizibile inca de la intrare si a masutelor de cafea cu un laptop care te invita la testarea celei mai mari vitezei de Internet mobil 4G, din Romania.
In cazul in care esti insotit si de copii... cei de la Vodafone le-au pregatit un loc de joaca, unde in centrul atentiei se afla o masa ce incorporeaza un display interactiv gigant, bine indesat cu aplicatii, jocuri si cu acces la Internet.

Punctul de focalizare
Cei 52 de metri de proiectii pe peretii laterali, ce redau spoturi Vodafone, contrasteaza cu mediul semi intunecat din magazin si reusesc sa capteze atentia vizitatorilor instantaneu.

Starting with a colored cubic theme, architects from Free Form managed to make a concept store for Vodafone combining in a clever way the brand image with the latest technology.
Vodafone name it “Experience store”… in fact it really is a shop meant to experience the latest technologies and mobile phone applications. It’s a space where the client gets a full range of phones, tablet, laptops and internet services to be tested in an intimate and pleasant place.
We like the fact that we tested the merchandise without the intervention of sales staff with annoying questions like “how can we help you”.

The dimmed light gives the shop an intimate interior. The fact that is not so lighted make the feeling of discovering and exploring the space more powerful. The colorful squares pattern from the HPL covered walls and carpet combined with the projected ads and ambient music, transpose you in a high-tech world of mobile phones.

The designers chose this dimmed light interior to highlight the projected ads on the walls. The major focus points are the huge spherical ambient lamps that you'll probably remark from the entrance.

Is not an uncommon way of displaying the merchandise, but it was good choice for this shop. Exploring the store you certainly will not miss any of these display-stands with merchandise. White display cubes around 1m high… this are the best lighted objects inside the store. The cool LED light, highlight and make the products more “tasty”.

Large enough alleys provided by the use of “race track-free flow “ floor layout, guarantees that your presence near a display stand will not be disturbed by other clients passing through the store.
You will easily find your way through the shop, and you don’t need extra help from the sales staff to find the relaxing zone in the back of the store (colorful gigantic sofas visible from the entrance made by Free Form) or the children area fitted with tablets and a gigantic interactive screen table with games, app's and Internet.

Major focus point:
The 52 meter projection on the sidewalls with specific messages and Vodafone commercials, contrasts with semi dark environment of the store and manage to capture your attention. instantly.