luni, 18 martie 2013

Bicicleta bar in bucharest

" BICICLETA BAR " IN BUCHAREST

Bucharest
Made by:
Alina Turdean
  

Despre Bicicleta Bar, din București, poate ai mai auzit sau poate ai mai citit. Poate chiar ai trecut pe acolo să bei ceva, într-o seară, cu bicicleta. Știi însă care sunt autorii amenajării și poveștile din spatele atâtor elemente de biciclete vintage, umblate prin toată lumea? Noi am stat de vorbă cu designerul Alina Turdean, care face parte din echipa care a intuit că un astfel de bar tematic va face furori nu doar printre bicicliști versați ori amatori sau participantele la Skirt Bike.

Bicicleta este un proiect “de familie”. Beneficiarii sunt Ștefan Ciobotaru (care avea înainte Base Coffee Shop) și Radu Apostol, care este soțul colegei mele Violeta Apostol. Bicicleta este un proiect realizat de Openspace Design (firma Violetei), la care eu sunt designer cu normă întreagă. Astfel s-au legat lucrurile. Am fost o adevărată echipă, iar amenajarea în sine a fost un efort comun în care am mixat și am continuat atât de bine unii ideile altora, încât, la final, sunt prea puține elementele pentru care își poate acorda credit exclusiv și individual fiecare dintre cei implicați.Piesele de bicicletă sunt un amestec. O mare parte sunt achiziționate din Marea Britanie, prin licitație online, și sunt din anii ’30-’40. În completare am venit cu destul de multe piese de la fabrica Tohani (în curs de desființare), producătorul celebrului Pegas.
Vintage Bicycle Bar in Bucharest. Design made by Alina Turdean using parts from old Pegas bicycles.